سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جانشین نیروی هوایی ارتش روسیه در مصاحبه ای رادیویی اعلام کرد: از نیمه ماه نوامبر (آبان) تا کنون، جنگنده های نیروی هوایی روسیه، 145 پرواز بر فراز مواضع داعش در سوریه داشته اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 10:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ یک پرچم خاص در دستان «مدافعان حرم»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این روزها  «فرزندان اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه)» در گوشه گوشه‌ی سرزمین های اسلامی، خصوصا «سوریه»، «عراق» و «یمن» مشغول نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» هستند که به نیابت از «شیطانِ اکبر»، پای در معرکه گذاشته و جان و مال مسلمانان را بازی‌چه‌ی امیالِ خود قرار داده اند. 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش داراخبر،پیکر شهید محمدرضا فخیمی هریسی از شهدای جبهه مقاومت اسلامی تا ساعاتی دیگر از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد این شهر می شود تا فردا یک شنبه توسط مردم ولایی تبریز تشییع شود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکر 2 شهید مدافع حرم فردا در مشهد تشییع می‌شود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون که قریب به دو هفته پیش در نبرد با نیروهای تکفیری وهابی در شهر حلب سوریه به شهادت رسیده اند برگزار می شود.



[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ستوان یکم پاسدار «قدیر سرلک» از رزمندگان سپاه محمد رسول الله(ص) بود که برای دفاع از حرمین شریفین سوریه و صیانت از مردم مظلوم سوریه عازم این کشور شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهید "مجتبی زکوی زاده" دختران شهید «مدافع حرم» در کنار تابوت پدر +عکس

تصویر پیش رو دختران شهید «زکوی زاده» را در مراسمی که روز پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت این شهید برگزار شد، در کنار تابوت پدر نشان می دهد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر دفاع عراق طی سخنانی به تشریح گستره مکانی تحت سیطره تروریست‌های داعش در این کشور پرداخت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و ارتش این کشور بزرگ ترین زاغه مهمات داعش را در شهر الرمادی، مرکز استان الانبار، کشف کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس کارگروه دفاع و امنیت مجلس ملی عراق از شهادت 30 تن از رزمندگان تیپ 55 ارتش عراق و مجروح شدن 20 تن دیگر خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ابتدای هفته آینده مصادف است با شهادت امام حسن عسکری(ع) که با توجه به این موضوع، نیروهای امنیتی عراق در حال برقراری ثبات و آرامش برای برگزاری هرچه بهتر عزاداری در استان صلاح الدین هستند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 427
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762058

طلایه دار