سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جوان 36 ساله فلسطینی که شامگاه جمعه در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک سنجل واقع در شمال رام الله زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی رئال مادرید با «حیدر مصطفی» کودک سه ساله‌ای که پدر و مادرش را در حملات تروریستی داعش به بیروت از دست داده دیدار کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «عبدالله الظاهر» نزدیک به چهار سال قبل (سال 2012 میلادی) که تنها 15 ساله سن داشت، به جرم شرکت در تظاهرات دستگیر شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 10:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ لبخند شهدای مدافع حرم

در میان رزمندگان مشهور و مرسوم است که در لحظات شهادت حتما به حضور معشوق شان واصل می شوند. تصاویر زیر گویای لحظات شروع یک حیات ابدی را بازگو می کند.







[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم تشییع شهید مدافع حرم حاج محمد اتراچالی با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان برگزار شد.







[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ «شیرانِ فاطمی» یهویی

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مصطفی صدرزاده» (یا «بدرزاده»، با نام جهادی «سید ابراهیم ساعاتی») به تاریخ 19 شهریور 1365 شمسی، در «شوشتر» متولد شد. خانواده ی او مدتی بعد به استان تهران و شهرستان «شهریار» نقل مکان کردند. وی از بسیجیان «شهریار» (منطقه‌ی «کهنز») بود که به رغم مخالفت ها و ممانعت های فراوان، با زحمت و سختی بسیار، از طریق، «لشکر فاطمیون» عازم میدان نبرد در «سوریه» شد. شجاعت و مهارت چشمگیر او به سرعت «ابوحامد» (فرمانده وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به وی واگذار نماید. به این ترتیب، «سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمندگان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ نیروهای سوری صبح امروز پنجشنبه 26 آذرماه در عملیاتی گسترده، تروریست‌های "داعش" و "جبهة النصره" را از بخشی از شهرهای درعا و حلب به عقب راندند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبر هلاکت یکی دیگر از فرماندهان گروه های تروریستی در سوریه اعلام شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک دختر جوان فلسطینی که اواخر ماه گذشته به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی حواره در نابلس زخمی شده بود، شامگاه امروز چهارشنبه در نتیجه شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ روز گذشته کمپ و پایگاه محل اجتماع نظامیان اشغالگر ترکیه در شمال عراق و در شهر موصل مورد هدف قرار گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 456
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761333

طلایه دار