سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان


سخنان ارزشمند امام خامنه ای در مورد تبیین ولایت مطلقه فقیه
دریافت فایل تصویری
مستقیم
حجم:7،083مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)امام خامنه ای صلوات


[ جمعه 90/6/25 ] [ 11:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

منابع وابسته به مخالفان رژیم عبدالله صالح از ورود خودروهای زرهی عربستان سعودی به یمن برای کمک به سرکوب مردم این کشور خبر دادند.
منابع وابسته به مخالفان یمن اعلام کردند : ستونی از خودروهای زرهی و کمکهای نظامی عربستان برای کمک به نیروهای رژیم عبدالله صالح وارد خاک یمن شده اند.

این منابع افزودند: شاهدان عینی ستونی از خودروهای جدید نظامی را مشاهده کرده اند که بندر عدن را به سوی اردوگاه النصر در منطقه العریش ترک کرده اند.

منابع فوق تصریح کردند: کمکهای تسلیحاتی عربستان شامل خودروهای زرهی است که برای دومین بار از زمان آغاز اعتراضات وارد یمن می شود.

خاطر نشان می شود مردم مسلمان یمن در تظاهرات و اعتراضات مستمر خود در استانهای مختلف، دخالتهای عربستان و آمریکا در امور داخلی خود و مانع تراشی آنها در برابر انقلاب مردم را محکوم کرده اند. رژیم آل سعود بلافاصله با آغاز قیام مردم بحرین علیه آل خلیفه، هزاران نظامی با تجهیزات ویژه سرکوب را به این کشور اعزام کرد.


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 7:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

رهبر مخالفان کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم آنقدر ضعیف شده است که سفیرش در برخی از کشورها مجبور شده است شبانه با پوشیدن چفیه فرار کند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، "زیپی لیونی" رئیس حزب کادیما و رهبر مخالفان کابینه اسرائیل روز چهارشنبه طی سخنانی به شدت از کابینه "بنیامین نتانیاهو" انتقاد کرد و گفت که وی اسرائیل را به "وخیم‌ترین وضعیت سیاسی ممکن" هدایت کرده است.

 وی گفت: در حالی که کابینه نتانیاهو درباره افتخار ملی صحبت می‌کند، سفیران اسرائیلی مجبور شده‌اند تا در نیمه‌های شب از برخی کشورها با پوشیدن چفیه فرار کنند.

 رهبر حزب کادیما گفت: راست‌گراترین کابینه تاریخ اسرائیل، منجر به ایجاد وخیم‌ترین وضعیت سیاسی ممکن شده است.

 وی ادامه داد:کابینه با قدرت سخن می‌گوید اما اسرائیل را تا آنجا ضعیف کرد که نمی‌تواند در برابر موشک‌هایی که بر سر ساکنان خود فرود می‌آید اقدامی کند.
 لیونی اضافه کرد: مردم باید از خود بپرسند که پس از همه شعارها، آیا اسرائیل امروز قدرتمندتر است یا ضعیف‌تر، امنیت اسرائیل بهتر شده یا با تردیدی بزرگتر مواجه شده است.

[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

جوان 36 ساله بحرینی که از چند روز پیش حال وی به دلیل پرتاب گاز اشکآور به داخل منزلش توسط نیروهای آل‌خلیفه به شدت وخیم شده بود،‌ امروز به شهادت رسید.

 به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، "سید جواد سید احمد سید هاشم" جوان 36 ساله بحرینی که در منطقه ستره- خارجیه زندگی می‌کرد، امروز و پس از گذشت چند روز از وخامت وضعیت جسمانی وی به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور به داخل منزلش توسط نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به شهادت رسید.
 
قرار است جمعه این هفته تظاهرات گسترده‌ای با عنوان "ارادت ملت" در منطقه "توبلی" بحرین برگزار شود و حزب الوفاق از تمامی مردم خواسته است تا در این تظاهرات مشارکت کنند.

[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

رسانه ها از فرار سفیر رژیم صهیونیستی در امان از بیم تظاهرات میلیونی امروز مردم اردن خبر دادند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع اردنی اعلام کردند: اسرائیل سفارت خود را در پایتخت اردن بسته است و همه کارکنان سفارت را تا اطلاع ثانوی از بیم تظاهرات میلیونی مردم اردن خارج کرده است.

این منابع تاکید کردند: بسیاری از مردم اردن به دعوتی که در شبکه اجتماعی فیس بوک برای تظاهرات علیه اسرائیل شده بود، لبیک گفته اند.

منابع فوق تصریح کردند: اسرائیل از دانییل نیوو سفیر خود خواسته است که هر چه سریعتر به تل آویو بازگردد.

شایان ذکر است که پس از تسخیر سفارت اسرائیل در مصر به دست جوانان انقلابی این کشور، سفارت رژیم صهیونیستی در امان تنها سفارت فعال این رژیم در کشورهای عربی بود که مردم اردن قرار است در تظاهرات میلیونی امروز خود در بستن آن شعار دهند.


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از جهان،  به مناسبت ولادت سید شهیدان اهل قلم، مراسمی با سخنرانی آقایان: وحید جلیلی، رضا برجی، یوسف‌علی میرشکاک، جهانگیر خسروشاهی و سیدناصر هاشم زاده برگزار خواهد شد.

این مراسم به همت کانون فرهنگی – هنری کریم آل الله، پنج­شنبه هفته جاری مورخ 24شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) واقع در خیابان خاوران، شهرک مشیریه، خیابان سازمان آب برگزار می شود.



[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

کاریکاتوریست دانمارکی که در سال 2005 با انتشار کاریکاتورهای موهن درباره پیامبر اسلام (ص) و اهانت به دین اسلام به شدت مورد انتقادهای بین المللی قرار گرفت، درپی سفر به نروژ و پس از آنکه پلیس نسبت به شکل گیری حملات احتمالی علیه وی هشدار داد، این سفر را متوقف کرد.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کورت وسترگارد 76 ساله پس از انتشار 12 کاریکاتوری که در روزنامه یولند پستن منتشرشده بود به کرات به مرگ تهدید شده است.

 وی قرار بود دیروز 22 شهریورماه در اوسلو طی مراسمی مرتبط با یک کتاب کودک شرکت کند که نقاشیهای آن را کشیده بود اما سفر خود را لغو و در ساعات پایانی روز دوشنبه نروژ را به مقصد دانمارک ترک کرد، چرا که نیروی اطلاعات نروژ از حمله ای احتمالی علیه وی خبر داده بود.
 
پیش از این خبر حضور این کاریکاتوریست دانمارکی در نروژ تصدیق شده بود اما اظهارنظر درباره حملات واقعی درباره وی صورت نگرفته است.
 
این هتاک به اسلام و پیامبر عظیم شأن (ص) این دین آسمانی تحت تدابیر شدید امنیتی و 24 ساعته زندگی می کند.

 


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
 
محمد طاها فرزند یکسال و نیمه شهید محمد منتظر قائم (غلام نژاد)است. پاسدار شهیدی که چند روز پیش در غرب کشور و در مبارزه با گروهک تروریستی  پژاک به شهادت رسید.

 

 

محمد طاها تصویر پدرشهیدش رادر آغوش می کشد و بر آن بوسه می زند



[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://up.behtarin.com/uploads/ccf0a9e53d1.jpg

 

مراسم روز شهادت سردار با وفای اسلام حضرت حمزه سیدالشهدا علیه السلام 1389 جلسه عصر جمعه آل یاسین با مداحی حاج احمد واعظی و حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلها:

 

به سوی ما به نما دلبرا نظر گاهی - مناجات حضرت اباصالح المهدی علیه السلام

صحبت و روضه پیرامون شخصیت حضرت حمزه علیه السلام

مدح و روضه حضرت حمزه و حضرت قمر بنی هاشم علیهما السلام

روضه حاج احمد واعظی

زیارت آل یاسین و روضه سیدالشهدا علیه السلام - میرداماد و واعظی


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

4 مگابایت
دانلود کلیپ صوتی مستقیم
10 مگابایت
دانلود کلیپ تصویری غیرمستقیم
شادی روح امام و شهدا صلوات


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 6:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 328
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761205

طلایه دار