سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، این مجلس را مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه سکینه و آرامش در جامعه خواندند و با توصیه مؤکد به همه مسئولان برای حرکت و تلاش در چارچوب منظومه فکری اسلامی و مراقبت برای همرنگ نشدن با ادبیات و کلیشه‌های نظام سلطه، تأکید کردند: امروز مهم‌ترین وظیفه علمای دینی، روشنفکران دانشگاهی، و مسئولان حساسیت نسبت به طراحی دشمن و شناخت آن و تشریح آینده امیدبخش و رو به پیشرفت کشور در چارچوب شاخص‌های منظومه فکری اسلام و با استفاده از قابلیت‌ها و توانایی‌های جوانان و ظرفیت‌های گسترده کشور است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/6/13 ] [ 11:11 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بنا بر اعلام گارد ساحلی و رسانه‌های ترکیه دست‌کم 12 مهاجر سوری عازم یونان در اثر غرق شدن قایق‌هایشان در آبهای ترکیه جان باخته‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/6/13 ] [ 11:5 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ روزانه هزاران نفر از مهاجران غیرقانونی که بیشتر آنها از آوارگان سوری هستند، با عبور از کشورهای یونان، مقدونیه، صربستان و مجارستان سعی می کنند که خودشان را به کشورهای اروپای غربی برسانند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/6/13 ] [ 11:1 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع غربی از انتقال خانواده‌های نیروهای تروریستی که تعداد زیادی از آن‌ها از "ایالت سین کیانگ" و "مناطق ترک‌نشین" چین هستند، به سوریه خبر می‌دهند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/6/13 ] [ 11:0 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبر شهادت چهار رزمنده دیگر حزب الله لبنان اعلام شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/6/12 ] [ 12:37 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر هفت تن از شهدای مدافع حریم اهل‌بیت(ع) در عراق تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/6/12 ] [ 12:37 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

2

گروه جهاد و مقاومت مشرق - پنج شنبه پنجم شهریور ماه  در سالروز ولادت شهید مدافع حرم شهید سید حمید طباطبایی مهر مراسم جشنی در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار گردید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/6/12 ] [ 12:34 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکرهای 80 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح چهار شنبه 11 شهریور در هوای غبار آلود از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک کشورمان شدند. این شهدا طی عملیات تفحص در مناطق عملیاتی فاو، شرق دجله و زبیدات در کشور عراق بوده و در عملیات‌های والفجر یک، خیبر و بدر و در حین تک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌ بودند.






[ پنج شنبه 94/6/12 ] [ 12:16 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

اولین دیدار خانواده سردار شهید منصور سودی با فرزند شهیدشان صبح چهارشنبه یازدهم شهریورماه در معراج شهدا انجام شد. سردار شهید منصور سودی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ انصارالمهدی(ع) زنجان بود که در سال 1342 در روستای امند زنجان چشم بر جهان گشود و در 16 مردادماه سال 1366 در عملیات نصر 7 و در ارتفاعات "بلفت" به شهادت رسید.






[ پنج شنبه 94/6/12 ] [ 12:14 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم رونمایی ونصب سنگ یادبود یکصد لقب امام خمینی (ره) به آمریکا با حضور جمعی از خبرنگاران در مقابل سفارت سابق آمریکا برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/6/12 ] [ 12:12 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 1589
کل بازدیدها: 19797082

طلایه دار