سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

 

نماهنگ صوتی به مناسبت  پیشواز ماه محرم همراه با سخنان امام خامنه ای...

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 7:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

فیلم موشک باران تل آویو توسط مقاومت فلسطین در اینترنت منتشر شد.

 به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از المنار، فعالان اینترنتی فیلم لحظه اصابت موشک های مقاومت به شهر تل آویو را منتشر کردند.
با آغاز پاسخ های کوبنده گروه های مقاومت فلسطین که بیش از یکصد موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرد ، صهیونیست‌ها دیشب را در سکوت، وحشت و تاریکی گذراندند.

 این موشک باران‌ها که برای اولین بار شهرهایی مانند تل آویو و منطقه تاسیسات هسته ای دیمونا را نیز شامل شد، خطوط شبکه برق جنوب تل‌آویو هدف اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفته و آسیب دید که در پی آن برق بخشی از این شهر قطع شد.
رژیم صهیونیستی از عصر دیروز تجاوز جدیدی را علیه نوار غزه آغاز کرده است و حملات هوایی این رژیم تاکنون 12 فلسطینی را شهید کرده است.
اسرائیل از عصر روز چهارشنبه تاکنون بیش از 60 بار غزه را آماج حملات خود قرار داد و طی آن تاکنون 12 نفر شهید و نزدیک به 100 نفر زخمی شده‌اند.

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 5:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

کلیپی از سخنان تکان‌دهنده حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در فضیلت محرم”اومد مقابل امام حسین ع گفت اقا من دیگه باشما نمی بخشم آقا فرمودند چطور؟گفت یادم اومد امیرالمومنین ع از این منطقه رد می شد نشستن گریه کردند بعد صدا زد حسین من تنها می مونه.اقا فرمودند حالا کمک می کنید گفت نه آقا اگه کمک کنیم می میریم……”

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 5:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

ارتش رژیم صهیونیستی فیلم لحظه اصابت موشک به خودروی معاون فرمانده کل گردان‌های قسام را منتشر کرد.رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودرو در غزه «احمد الجعبری» معاون فرمانده کل گردان‌های قسام و یکی از همراهان وی را به شهادت رساند.....

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 5:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
اولاً خیلى خوشحالم و حقیقتاً خیلى متشکرم از یکایک حضار، بخصوص برادران و خواهرانى که زحمت کشیده بودند، تحقیق کردند، مقاله تنظیم کردند، بعد کوشش کردند آن مقاله را خلاصه کردند - پیدا بود دیگر، مقاله‌ها کاملاً خلاصه شده بود - که باید خدا به ما توفیق بدهد، بتوانیم اصل مقاله‌ها را که حالا چاپ کردند، در اختیار گذاشتند، وقت کنیم و ان‌شاءاللّه ببینیم. حالا بنده که اقبال این وقت پیدا کردن را بعید است داشته باشم، اما دوستان خوب است به اصل مقالات مراجعه کنند و تأمل کنند؛ چون ما با این مقوله کار داریم. همچنین از مجرى محترم و عزیزمان آقاى دکتر واعظزاده که طبق معمول با سخنان کوتاه، مطالب زیادى را بیان میکنند و با تظاهر کم، عقبه‌ى وسیعى از کار را با خودشان این طرف و آن طرف میکشانند، تشکر میکنم. واقعاً ایشان و همکارانشان خیلى زحمت میکشند؛ میدانم.
 لازم است یک تشکر ویژه هم از همه‌ى دست‌اندرکاران بکنیم. خب، این روزها مشاهده میکنید به تبع این گلاویز شدن‌هائى که استکبار جهانى و در واقع دشمن درجه‌ى یک آزادى، با کشور ما و با جمهورى اسلامى پیدا کرده - سر همین قضایاى اقتصادى و آثار آن بر عملکرد مجموعه‌ى حکومت و در زندگى مردم - طبعاً یک دغدغه‌ى عمومى در فضاى سیاسى کشور وجود دارد؛ یعنى هیچکداممان فارغ از این فکر نیستیم؛ در عین حال این کار اصلى و اساسى و بلندمدت، دچار وقفه و تعطیل نشد؛ یعنى تقریباً به طور دقیق، طبق همان برنامه‌ریزى‌اى که کرده بودند، این اجلاس در زمان خود تحقق پیدا کرد. این، بنده را، هم خوشحال میکند، هم متشکر میکند از همه‌ى دست‌اندرکاران......


ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/8/24 ] [ 7:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

جلسه هفتگی 7 آبان 91 با مداحی «کربلایی سید علی مومنی» هیئت محفل زوار حسین (ع)

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/8/23 ] [ 11:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

امام خامنه ای : امروز دست‏هایى تلاش مى‏کنند تا فساد را به صورت نامحسوس نه آن طورى که شما در خیابان آن را ببینید و بفهمید و مشاهده کنید به شکلهاى گروهکى، ترویج کنند و جوانان را به فساد بکشانند؛ پسرها را به فساد بکشانند؛ مردم را به بى‏اعتنایى بکشانند. منکرات این‏هاست؛ منکرات اخلاقى، منکرات سیاسى، منکرات اقتصادى. همه جا، جاى نهى از منکر است. یک دانشجو هم، در محیط درس مى‏تواند نهى از منکر کند. یک کارمند شریف هم، در محیط کار خود مى‏تواند نهى از منکر کند. یک کاسب مؤمن هم، در محیط کار خود مى‏تواند نهى از منکر کند. یک هنرمند هم، با وسایل هنرى خود، مى‏تواند نهى از منکر کند. روحانیون در محیطهاى مختلف، یکى از مهم‏ترین عوامل نهى از منکر و امر به معروفند.  (1371/05/07)

«همه امر به معروف و نهى از منکر کنند.» الآن هم عرض مى‏کنم: نهى از منکر کنید. این، واجب است. این، مسئولیت شرعى شماست. امروز مسئولیت انقلابى و سیاسى شما هم هست. (1371/04/22) 

که بارها گفتیم نهى از منکر زبانى جایز و واجب و وظیفه‏ى همه است و در هیچ شرایطى هم ساقط نمى‏شود(1380/05/11)

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/8/23 ] [ 10:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون حجاب و عفاف در روز میلاد حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/8/23 ] [ 10:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سردار شهید غلامحسین افشردی( حسن باقری) - فرمانده نیروی زمینی سپاه

 

 

داستان زندگی شهید غلامحسین افشردی (حسن باقری) - قسمت هفتم
این مستند کاری از "موسسه فرهنگی فردایی دیگر" می باشد که به روایت داستان زندگی شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری از فرماندهان دفاع مقدس می پردازد.

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/8/23 ] [ 10:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

حمید علیمی - محمد قربانخانی

شب دوم و سوم شهادت حضرت مسلم علیه السلام 1391_مکتب الحسین اصفهان «حمید علیمی»

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/8/23 ] [ 12:57 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 419
بازدید دیروز: 656
کل بازدیدها: 19805369

طلایه دار