سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ صدها خانواده سوری اهل منطقه ادلب در پی حملات تروریست‌های تکفیری از خانه و کاشانه خود آواره شده و به در حاشیه روستای آتمه در شمال سوریه سکونت گزیده‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 7:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم شهر الرمادی مرکز استان الانبار عراق پس از اشغال این شهر توسط داعش، به سوی مناطق تحت سیطره ارتش عراق فرار کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 7:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دولت عراق از نیروهای داوطلب در این کشور خواسته است برای بازپس‌گیری شهر رمادی مرکز استان الانبار از تروریست‌های تکفیری داعش به یاری نیروهای دولتی بشتابند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 7:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پاسخ به فرمایشات مرجعیت اعلای جهان تشیع در نجف اشرف مبنی بر فعال نمودن بخش نوآوری و ساخت در زمینه تجهیزات نظامی مورد نیاز در مبارزه با نیروهای تکفیری تروریست، متخصصان عراقی دوربین الرقیب را برای کنترل مرزهای استان کربلا و فراهم نمودن امکان عکس العمل به موقع در مقابل تحرکات دشمن و انجام اقدامات پیشگیرانه طراحی، ساخته و بکار گرفتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 7:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک جوان فلسطینی صبح امروز چهارشنبه دو پلیس رژیم صهیونیستی را در محله «جبل الزیتون» شهر اشغالی قدس زیر گرفت و زخمی کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 7:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بر اثر انفجار در یک خودروی بمب گذاری شده در محل وزارت دادگستری افغانستان در مرکز کابل 5 نفر کشته و 43 نفر زخمی شدند. این انفجار در پارکینگ ساختمان وزارت دادگستری افغانستان روی داد که گروه طالبان مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 7:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

811024003_111057

شهید ذوالفقاری از چهار سال پیش فراگیری دروس حوزوی را در حوزه نجف آغاز کرد و پس از بروز تحولات عراق و بسیج نیروهای مردمی برای دفاع از عتبات عالیات به ویژه سامرا و حرمین عسگریین، به عضویت سازمان بدر عراق درآمد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 12:4 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

میلاد امام حسین

مجموعه مداحی گلچین ولادت سالار شهیدان امام حسین (ع) 1393 با نوای گرم مادحین مطرح کشوری : حاج محمود کریمی / حاج سعید حدادیان / حاج محمد رضا طاهری / حاج حسین سیب سرخی / حاج مهدی سلحشور / حاج مهدی اکبری / حاج مجید بنی فاطمه / حاج عبدالرضا هلالی / حاج مهدی میرداماد / حاج حسن خلج  اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/29 ] [ 9:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهید رضا بخشی ملقب به فاتح معاون عملیاتی تیپ فاطمیون

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مستندی به یاد شهید بزرگوار و دلاور معاون عملیاتی تیپ فاطمیون سردار شهید رضا بخشی معروف به « فاتح » جهت دانلود مستند فاتح به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ....

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/29 ] [ 7:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ عملیات حزب الله در تله موسی در قلمون سوریه

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/29 ] [ 6:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1425
بازدید دیروز: 1801
کل بازدیدها: 19796850

طلایه دار