سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

فیش پاک شهید مدافع حرم + عکس

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی در شبکه های اجتماعی کمپینی راه اندازی شده و افراد در اعتراض به فیش های نجومی حقوق برخی مقامات فیش های خود را منتشر کرده اند. 


[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شانزدهمین اجتماع مدافعان حرم روز دوشنبه هفتم تیرماه در میدان امام حسین(ع) شهر تهران برگزار می شود.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبر شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه اعلام شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت غم‌انگیز جوانان عزیز سرباز در سانحه‌ی جاده‌ای را تسلیت گفتند و تأکید کردند مسئولان در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

روابط عمومی  قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع)اعلام کرد: درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه با ضدانقلاب و تروریستها درسروآباد و مهاباد / تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند

سپاه نیوز؛ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)نیروی زمینی سپاه از هلاکت تعدادی از تروریستهای وابسته به گروهکهای ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان این قرارگاه در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد خبر داد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه یک دختر جوان فلسطینی را در ورودی شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در شهر الخلیل به گلوله بسته و شهید کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «امجد صابری» قوال و منقبت‌خوان مشهور محب اهل‌بیت(ع) که روزهای گذشته در بزرگترین شهر پاکستان ترور شد با حضور و اشک هزاران نفر به خاک سپرده شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز جمعه چهارم تیرماه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد حزب الله ملقب به «سید ذوالفقار» سخنرانی کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران نفر از شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در مراسم احیای لیالی قدر که در حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) برگزار شد؛ شرکت کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم احیای لیالی قدر با حضور شیعیان میانمار در حسینیه شهر تانجی این کشور برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 283
بازدید دیروز: 1141
کل بازدیدها: 19784894

طلایه دار