سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش (فاوا) با بیان اینکه ایران به تکنولوژی برتردر جنگ الکترونیک دست یافته است از پیشرفت بیش از 50 درصدی ایجاد شبکه ارتباطات پایدار امن، شبکه یکپارچه پدافندی و مدیریت فرماندهی و کنترل پرقدرت در حوزه فاوا خبر داد.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مهر، امیر یدالله عسگری  ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص پیشرفتهای این نیرو در حوزه جنگال (جنگ الکترونیک) اظهار داشت: به لطف خدا و با کمک متخصصین صنایع وزارت دفاع و مراکز پژوهشی در حوزه جنگال به توانمندیهای برتری دست یافته ایم که قابل انتظار نبوده است و این روند ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: ما در کلیه فن آوریهایی که در جنگال مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند فن‌آوریهای اطلاعات سیگنال که شامل جمع آوری اطلاعات الکترونیکی (الینت) و اطلاعات مخابراتی (کامینت) و همچنین استفاده از رادارهای پسیو است به دستاوردهای قابل توجهی رسیده ایم.
عسگری در ادامه در خصوص مهمترین دستاورد فاوا طی سالهای گذشته بیان داشت: با تدابیری که در دو دهه اخیر توسط فرمانده معظم کل قوا ابلاغ شده، مهمترین دستاورد فاوا پس از پایان جنگ، بومی سازی، قطع وابستگی و مستقل بودن در حوزه فاوا است.
 
وی همچنین ایجاد شبکه ارتباطات پایدار امن، شبکه یکپارچه پدافندی و مدیریت فرماندهی و کنترل پرقدرت را از جمله دیگر اقدامات  معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات ارتش در خصوص تقویت زیرساختهای پدافند هوایی کشور به شمار آورد  بطوریکه هم اکنون این اقدامات در دستور کار این معاونت است.
 
 معاون فاوا ارتش از پیشرفت بیش از 50 درصدی این اقدامات در حوزه فاوا خبر داد و افزود: بحمدالله هم در بخش منابع انسانی و هم  در بخش تولید تجهیزات پیشرفته در سطح  استانداردهای جهانی رشد قابل توجهی داشته ایم.
 
گفتنی است پیش از این سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء مورخه 06/11/89) از طرح جامع پدافند هوایی کشور با شکل بهینه ای در تجدید استقرار و مدیریت فرماندهی و کنترل برای پوشش کامل فضای کشور خبر داده بود.


[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]


[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

دانلود غیر مستقیم میباشد


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 11:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 



 طریقه ی استفاده از فایل های آپدیت ( چند ثانیه منتظر بمانید تا عکس بارگزاری شود.)

 قیمت: رایگان
Kaspersky Internet Security 2012
 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 106مگابایت 
Kaspersky Internet Security 2011
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 106مگابایت

Kaspersky Anti-Virus 2012
 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 106 مگابایت 
Kaspersky Anti-Virus 2011
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 100 مگابایت

Kaspersky PURE v9
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 99 مگابایت

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 9:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از 99 درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود. حال همان طور که می دانید به روز رسانی این بسته ها و نرم افزارهای امنیتی به دو صورت آنلاین، که متداول ترین راه ممکن بوده ولی به خاطر حجم های بالای این گونه آپدیت ها در مرحله ی اول و سرعت های پایین اینترنت و سایر مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ی دانلود برای بسیاری از کاربران کاری بسیار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روش دوم یعنی به صورت آفلاین که به خاطر داشتن مزیت های فراوانی همچون امکان ادامه ی دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن برای بی نهایت سیستم، سرعت بسیار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ویندوز و هزاران مزیت دیگر طرفداران بسیاری داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد انجام می پذیرد. حال از آنجایی که یافتن آپدیت های آفلاین به روز و مطمئن نیز خود مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ایجاد روشی جدید و با ارائه ی آپدیت های آفلاین نرم افزارهای امنیتی محبوب و پرقدرتی همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لینک مستقیم و برای نسخه ها و ورژن های مختلف و به روز رسانی هر چند وقت یک بار آن ها این مشکل کاربران را نیز برطرف نموده و باز هم خدمتی به شما دوستان عزیز آسان دانلودی نماید تا بتوانید بسته های امنیتی خود را بروز نگه داشته و سیستم خود را در مقابل خطرات محافظت نمایید. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

 

 



 طریقه ی استفاده از فایل های آپدیت : پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین روز شود. این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند.

 قیمت: رایگان
 دانلود رایگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم - 114 مگابایت
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 9:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 

 



 طریقه ی استفاده از فایل های آپدیت:
فایلها را از حالت فشرده خارج سازید. سپس آنتی ویروس خود را باز کرده و کلید F5 را فشار دهید. گزینه ی آپدیت را از سمت چپ انتخاب کنید. سپس Edit On Update Server را کلیک کنید. پوشه ای که از حالت فشرده خارج کردید را انتخاب نمایید. دکمه ی Add  را انتخاب کنید. ok را بزنید سپس از سمت چپ بر روی Update  کلیک کنید و بر روی دکمه ی Update Virus Signature Database کلیک نمایید

توجه: به علت ماهیت آپدیت آنتی ویروس امکان جداسازی آپدیت جدید نمی باشد. و شما میبایستی تمامی آپدیت را دانلود نماید. و امکان ارائه آپدیت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت کم حجم وجود ندارد


 قیمت: رایگان
 دانلود رایگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم -  36.9 مگابایت  
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 9:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی با عنوان "جبهه جدید جنگی اسرائیل: زیردریایی‌های ایرانی " به قلم "رون ییشای " به تاثیر حضور فزاینده ایران در دریای سرخ و منطقه مدیترانه بر فعالیت نیروی دریایی اسرائیل اشاره کرد.  * موج اخیر قیام‌ها در جهان عرب فرصت‌های متعدد راهبردی و تاکتیکی را برای بهبود وضعیت ایران به عنوان یک سلطه منطقه‌ای فراهم کرد.

 

 

* ایران با حضور نظامی در دریای سرخ بر فعالیت‌های نیروی دریایی اسرائیل نظارت می‌کند

 

حضور دائمی کشتی‌های جنگی و زیردریایی‌های ایران در خلیج عدن و دریای سرخ به تهران فرصت نظارت بر فعالیت‌های نیروی دریایی اسرائیل که به گفته منابع خارجی در دریای سرخ و بخش شرقی دریای مدیترانه در حال انجام است را می‌دهد.

 

حضور نیروی دریایی ایران در دریای سرخ به سپاه پاسداران این فرصت را می‌دهد که فعالیت‌های اسرائیل را دنبال کرده و انتقال تسلیحات را با هشدار به کشتی‌هایی که آن‌ها را حمل می‌کنند و یا افرادی که در ساحل در انتظار هستند و احتمالا در آینده با درگیری مستقیم با نیروی دریایی اسرائیل ممکن سازد.

 

* حضور ایران در دریای سرخ فعالیت‌های جاسوسی اسرائیل از سواحل ایران را خنثی می‌کند

 

گزارشات خارجی همچنین می‌گویند که اسرائیل کشتی‌های مختلف از جمله زیردریایی‌هایی را برای گشت زنی در اطراف ساحل ایران مستقر کرده تا اطلاعاتی را درباره برنامه‌های هسته‌ای و موشک بالستیک ایران بدست آورده و برای رویارویی‌های آینده آماده شوند.این زیردریایی‌های اسرائیلی مجهز به مدرن‌ترین موشک‌های کروزی هستند که می‌توانند کلاهک‌های هسته‌ای نیز حمل کنند. اگر این گزارشات درست باشند، حضور ایران در دریای سرخ ممکن است منجر به رهگیری و خنثی کردن این فعالیت‌ها نیز شود.

 

اما ایران در اینجا متوقف نشده است. این کشور مایل است حضور نظامی دریایی خود را در بخش شرقی دریای مدیترانه با اعزام ناوگروه خود از طریق کانال سوئز تثبیت کند.تهران به این مسئله به عنوان گامی مهم می‌نگرد که به جهان عرب و مردم ایران نشان می‌دهد که ایران قدرتی منطقه‌ای است و می‌تواند ارتش خود را در آب‌های دوردست نیز مستقر کند. حضور نظامی ایران همچنین توانایی این کشور را به متحدانش مانند سوریه، حزب الله و حماس نشان داده و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که در مواقع لزوم کمک‌های لازم به آن‌ها انجام خواهد شد.

 

* تقویت روابط با مصر نیز تا حدی به دغدغه‌های تهران پاسخ می‌دهد

 

 
حضور نیروی دریایی ایران در شرق مدیترانه و تقویت روابط با مصر ممکن است تا حدی به دغدغه‌های تهران پاسخ دهد. ایرانی‌ها اقدامات خود را بسیار مصمم اما محتاطانه و گام به گام انجام می‌دهند. حضور دریایی آن‌ها در خلیج عدن سال گذشته تحت لوای کمک به تلاش‌های بین‌المللی علیه دزدهای دریایی سومالی آغاز شد. این گام بزرگ در ماه فوریه برداشته شد زمانی که تهران از مقامات مصری خواست مجوز عبور دو کشتی جنگی این کشور را از کانال سوئز صادر کنند. بهانه این اقدام اعزام "کشتی صلح و دوستی " به سوریه بود.شورای عالی نظامی مصر که هنوز درگیر حوادث رخ داده در میدان تحریر و سقوط رژیم مبارک است چنین مجوزی را صادر کرد تا نشان دهد سیاست‌هایش نسبت به دوران رژیم سابق تغییر کرده است زیرا روابط ایران و مصر از سال 1979 پس از وقوع انقلاب اسلامی در ایران به تیرگی گراییده بود. می‌توان در آینده نزدیک انتظار تلاش‌های بیشتر ایران برای اعزام ناوگروههایش از طریق کانال سوئز و احتمالا حضور گسترده نیروهای دریایی ایران در دریای سرخ و ساحل مدیترانه را داشت. این روند در صورتی که آمریکا تصمیم به اعمال نفوذ خود بر شورای عالی نظامی مصر بگیرد، ممکن است کندتر شود. 

 گزارشات مبنی بر اینکه تهران زیردریایی‌های خود را به دریای سرخ اعزام کرده که اولین اقدام در نوع خود از سوی نیروی دریایی ایران در آب‌های بین‌المللی محسوب می‌شود، تازه‌ترین دور از اقداماتی است که جمهوری اسلامی برای حفظ قدرت خود در منطقه انجام داده است.موج اخیر قیام‌ها در جهان عرب فرصت‌های متعدد راهبردی و تاکتیکی را برای بهبود وضعیت ایران به عنوان یک سلطه منطقه‌ای فراهم کرد.

 

تقویت حضور نظامی ایران در دریای سرخ و منطقه مدیترانه در پی اعزام زیردریایی‌های این کشور منجر به افزایش قدرت منطقه‌ای ایران و همچنین مهار فعالیت‌های عملیاتی و جاسوسی نیروی دریایی اسرائیل می‌شود.

 


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 8:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

آیات القرمزی (20 ساله) مارس گذشته به اتهام خواندن شعر علیه رژیم حاکم، هنگام تظاهرات مسالمت آمیز مردم برای درخواست اصلاحات، در منامه بازداشت شد.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مشرق به نقل از العالم، دادگاه نظامی رژیم آل خلیفه، این شاعر بحرینی را به اتهام "شرکت در تجمع به هدف ارتکاب جنایت"، و "تحریک علیه رژیم حاکم" به یک سال زندان محکوم کرد.
آیات القرمزی (20 ساله) مارس گذشته به اتهام خواندن شعر علیه رژیم حاکم، هنگام تظاهرات مسالمت آمیز مردم برای درخواست اصلاحات، در منامه بازداشت شد.
"مالکوم اسمارت" مدیر برنامه خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان عفو بین الملل، در واکنش به محاکمه آیات القرمزی تاکید کرد که این شاعر زن بحرینی فقط به دلیل بیان مسالمت آمیز تفکرات و اندیشه خود، بازداشت و محاکمه شد.

[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 7:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به ممانعت از عبور هواپیمای حامل مرکل صدراعظم آلمان از فضای کشورمان اظهار داشت: قضیه هواپیمای خانم مرکل اشتباهی بود که خلبان آن هواپیما داشت و ما هیچگونه مسئله‌ای نداشتیم. این هواپیما اگر پلانش گفته می‌شد مثل صدها پرواز دیگر که از انواع و اقسام کشور‌ها عبور می‌کنند، اجازه عبور می‌یافت هرچند این هواپیما بعد از گذشته مدت زمانی که خلبانش به خود آمد، اجازه گرفت و عبور کرد.اسماعیلی در پایان سخنانش تاکید کرد: خانم مرکل اگر باز هم بخواهد از فضای ایران عبور کند، مجوز صادر می‌شود البته اگر به حرمت‌ها و قوانین‌ کشوری و بین‌المللی ما احترام بگذارد. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اگر خانم مرکل باز هم بخواهد از فضای ایران عبور کند، مجوز صادر می‌شود البته اگر به حرمت‌ها و قانون‌های کشوری و بین‌المللی ما احترام بگذارد.فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در پاسخ به اینکه وزارت خارجه آلمان این موضوع را تکذیب و اعلام کرده است که پلان هواپیما از قبل به ایران اعلام شده بود، گفت: اگر این تنها پروازی بود که از طرف آلمان عبور می‌کرد این حرف درست بود اما در روز بالغ بر 60 فروند هواپیما داریم که از اروپا به مقصد آسیا شرقی پرواز می‌کنند و اینها همه هماهنگ هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.اسماعیلی در ادامه با اشاره به وظیفه پدافند هوایی در جلوگیری از ورود هواپیماهای ناشناس به کشور، گفت: وظیفه پدافند هوایی از کشف، شروع می‌شود یعنی دیدن هرگونه هواپیما پرنده در فضا و هوا و بعد از کشف، وظیفه شناسایی شروع می‌شود تا هواپیمای دوست را از دشمن تشخیص دهیم.وی افزود: سامانه‌های پدافند هوایی با اقتدار در این خصوص عمل می‌کنند و نفراتی که با این سامانه‌ها کار می‌کنند به این دانش بزرگ دسترسی پیدا کرده‌اند و این دانش در حال حاضر تقویت نیز شده است.فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: هر نوع هواپیمایی که قصد ورود به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد باید با شبکه یکپارچه پدافند هوایی که در اختیار قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ارتش است، هماهنگ کند.

 


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 7:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

 

 

 

 

 اسکرین سیور:

محافظ صفحه (Screen Saver)


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 7:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 461
بازدید دیروز: 1248
کل بازدیدها: 19803180

طلایه دار