سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

شما میتوانید جهت دانلود مداحی محمد طاهری و سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و تصاویر   شب  اول عزاداری در حسینیه امام خمینی / فاطمیه دوم  1434  با حضور مقام معظم رهبری  به ادامه مطلب مراجعه کنید ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/24 ] [ 11:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

karimi fatemiyeh 92 chizar حاج محمود کریمی عزاداری فاطمیه دوم سال 1392 در هیات رایه العباس + انتشار سوم

مراسم عزاداری شب سوم فاطمیه دوم سال 1392 با مداحی حاج محمود کریمی حاج عبد الرضا هلالی و حاج روح الله بهمنی در هیات رایه العباس شمیرانات به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/24 ] [ 11:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

fatemiyeh%20dovom%2092 حاج سعید حدادیان مراسم عزاداری فاطمیه دوم سال 1392 + انتشار اولیه

مراسم عزاداری شب نهم فاطمیه دوم سال 1392 با مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان در هیات ثارالله مسجد الهادی تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/24 ] [ 10:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

نماهنگی بسیار زیبا و جذاب با صدای حامد زمانی به همراه سخنان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی .

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/24 ] [ 12:52 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

شما میتوانید جهت دانلود مداحی حاج مهدی سلحشور و قرائت دعای توسل توسط مهدی سماواتی / فاطمیه 1434 و سخنرانی  حجت الاسلام رفیعی و تصاویر   شب  اول عزاداری در حسینیه امام خمینی / فاطمیه دوم  1434  با حضور مقام معظم رهبری  به ادامه مطلب مراجعه کنید ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/24 ] [ 12:2 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

taheri fatemiyeh dovom 92 حاج محمدرضا طاهری مراسم عزاداری فاطمیه دوم سال 1392 + انتشار سوم

مراسم عزاداری شب هفتم تا هشتم فاطمیه دوم سال 1392 با مداحی حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری در هیات ثارالله مسجد الهادی تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/1/23 ] [ 11:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

karimi fatemiyeh 92 chizar حاج محمود کریمی عزاداری فاطمیه دوم سال 1392 در هیات رایه العباس + انتشار دوم

مراسم عزاداری شب دوم فاطمیه دوم سال 1392 با مداحی حاج محمود کریمی در هیات رایه العباس شمیرانات به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

















[ جمعه 92/1/23 ] [ 11:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

 

حامد زمانی که پیش از این چندین ترانه و آهنگ را با موضوعات انقلابی و اسلامی ساخته و منتشر کرده بود، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، آهنگی را با عنوان "حضرت مهتاب" تنظیم و برای مخاطبان ارائه کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/1/22 ] [ 10:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شرح کامل لحظه شهادت شهیدان آوینی و یزدان پرست در گفتگوی رجانیوز با حاج سعید قاسمی .

سعید قاسمی را شاید خیلی‎های به سخنرانی‎های سیاسی و فرهنگی وگفتمانی‎اش بشناسند و خیلی‎ها هم شاید او را فرماندهی از فرماندهان دوران مقدس در و حسرت رسیدن به یاران شهید. اما سید مرتضی آوینی در وصفش حاج سعید قاسمی اینگونه قلم به دست گرفته است: «آقا سعید، فرمانده این محور عملیاتی، همان کسی بود که ما در جست‌وجوی او بودیم. او مظهر همان روحی است که حزب‌الله را از انسان‌های دیگر جدا می‌کند و البته در میان رزم‌آوران ما دلاورانی چون سعید کم نیستند...او یکی از پرورده‌های میدان رزم و جهاد فی سبیل‌الله است و اگر انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی جز پرورش انسان‌هایی اینچنین نداشت، باز هم می‌ارزید تا حزب‌الله جان و سر خویش را فدای حفظ آن کند.»
اما این آوینی نبوده است که در وصف سعید قاسمی اینچنین قلم به دست گرفته است، سال‎هاست که در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، حاج سعید نیز یک تنه به میدان می‎آید تا برای سید شهیدان اهل قلم یادبودی برگزار کند و به بیان روش و منش سید مرتضی بپردازد.
«سعید قاسمی» قطعا بهترین کسی‌ست که می‌توان با او درباره «سبک زندگی»، «دغدغه‌ها» و.....و همچنین ماجراها و اتفاقاتی که در بیستم فروردین ماه 1372 در فکه منجر به شهادت «سیدمرتض آوینی» شد، صحبت کرد و هم‌کلام شد. کسی که در هفته‌های آخر زندگی پربرکت آن شهید بزرگوار جزو نزدیک‌ترین رفقا و یارانش بود و بعد از همکاری در ساخت مستند جنجالی «خنجر و شقایق» که آن زمان حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد، در آخرین روز و آخرین لحظات زندگی «سیدمرتضی» و «شهید سعید یزدانپرست» هم در کنارشان بود و هنوز هم ناگفته‌های زیادی از دغدغه‌های روزهای آخر شهیدآوینی و همچنین ماجرای شهادت او و «شهید سعیدیزدانپرست» در کربلای فکه دارد.

حاج سعید سال‎هاست شرح کامل ماجرای شهادت سید مرتضی آوینی را در حالی که در زمان شهادت در نزدیکترین فاصله با او قرار داشته و حتی از مجروحان آن حادثه بوده، در سینه محفوظ نگهداشته است. اما امسال که سالروز شهادت با ایام فاطمیه همزمان شده همه چیز تفاوت کرده است و سعید قاسمی صندوقچه اسرار خود را برای خبرنگاران ما گشود تا جزئیاتی شنیده نشده و مکتوم از نحوه شهادت و حالات سید مرتضی در آخرین لحظات زندگی را بیان کند.
سردار قاسمی بخش زیادی از سخنانش را هم به بیان سجایای همشاگردی خود شهید یزدان‎پرست اختصاص داد، حالاتی که شاید تا کنون زیر سایه نام سید مرتضی آوینی دیده و یا شنیده نشده باشد.
فایل صوتی گفت‌و‌گو که برای اولین بار در رجانیوز منتشر می‌شود، شرحی‌ست کامل- و تا به حال منتشرنشده- از تمام اتفاقات روز حادثه و چند خاطره شیرین از شهید مرتضی آوینی و سعید یزدان‌پرست که در فضایی آکنده از اشک و یاد شهیدان تهییه شده و به ساحت قدسی سید شهیدان اهل قلم  تقدیم می شود:

دانلود در ادامه مطلب ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/1/22 ] [ 10:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

قافله کربلا روانه است و آواز جرس که از باطن ملکوتی انسان بر می آید عشاق حرم را فرا می خواند ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/1/22 ] [ 10:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 1141
کل بازدیدها: 19784849

طلایه دار