سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

بازگشت پرستو

عصر امروز 27 مردادماه 93 خانواده شهید تازه تفحص شده، پاسدار شهید حجت الاسلام "علی اصغر اصغری ترکانی"، رئیس عقیدتی سیاسی لشگر 17 علی ابن ابی طالب(ع) با پیکر مطهر شهیدشان در معراج شهدای مرکز دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 7:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گوشه ای از این شهر پر هیاهو عده‌ای به شغلی مشغولند که فردا و پس فردا میزبان تک‌تک ما و شریک حزن و اشک بازماندگانمان می‌شوند تا جسمی را مهیای سفر به دیار باقی کنند. زندگی یک غسّال می تواند انقدر پاک و بی‌آلایش باشد که حتی به مرگ هم طعنه بزند. اقای سیفی پانزده سال است که به شغل غسّالی یا همان مرده‌شوری در قبرستان بهشت رضای ساری (ملامجدین) مشغول است. بزرگ‌ترین آرزوی وی حفظ آبرو و داشتن فرزندان صالح است و بسیار از محیط کار خود راضی بوده و همیشه این جمله را تکرار میکند: با خدا معامله کرده‌ام.







[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 6:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

حامد صداقتی (ملی‌پوش شمشیربازی ایران) که به همراه دو تن از دوستانش گروگان گرفته شده بود پس از آزادی به تهران بازگشت. حامد صداقتی و دوستانش برای سفر تفریحی به سیستان و بلوچستان رفته بودند در جاده مورد حمله اشرار قرار گرفتند که همین حمله باعث کشته شدن یکی از آنها و به گروگان گرفته شدن او و همراه دیگرش شد.







[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 6:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

در روزهای گذشته زلزله های مداومی در مورموری، از توابع آبدانان در ایلام صورت گرفت. صبح امروز با شدت گرفتن این زلزله ها که بیشترین آنها با قدرت 6?2 ریشتر بود خساراتی به این منطقه وارد شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 6:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ترس و دلهره شهرک نشینان اسرائیلی اطراف نوار غزه صرفا از موشک‌های مقاومت فلسطین نیست بلکه تونل‌هایی که فلسطینی‌ها احداث کرده‌اند به کابوس بزرگ این شهرک نشینان تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 6:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

جلسه هفتگی 24 مرداد 1393 با مداحی حاج عبدالرضا هلالی  در هیئت الرضا (ع) تهران به صورت صوتی و تصویری  در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 7:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حامد صداقتی شمشیر باز تیم ملی نحوه گروگان گرفته شدن خود و همراهش را تشریح کرد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 6:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

24 سال پیش در چنین روزی (26 مردادماه) نخستین گروه از آزادگان، در پی پذیرش مجدد پیمان الجزیره از طرف صدام حسین، پس از سال ‏ها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث به میهن اسلامی بازگشتند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 6:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گروه تکفیری داعش در هفته های اخیر توانسته شهرهای مختلف شمال عراق را به تسلط خود درآورد. گسترش طاعون داعش در این کشور، منجر به کشته شدن ده ها تن و آوارگی هزاران شهروند عراقی گشته است. این در حالی است که زندگی عادی ساکنان شهرهای تحت کنترل این گروه تروریستی نیز به دنبال اقدامات افراطی داعش مختل گردیده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 6:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت پدر گرامی شهیدان امیر سرلشکر علیرضا یاسینی و رزمنده بسیجی رضا یاسینی را تسلیت گفتند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 6:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 536
بازدید دیروز: 1801
کل بازدیدها: 19795961

طلایه دار