سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رسانه‌های لبنان از انهدام یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور خبر دادند. 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه عید غدیر میزبان هزاران زائر و مجاور عاشق است و این خیل عظیم و مشتاق برای عرض ارادت و تبریک به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت در سالروز امامت علی(ع) به حرم حضرت سیدالشهداء(ع) آمده‌اند تا جشن ولایت را در جوار این مضجع نورانی جشن بگیرند.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت‌(ع) ـ ابنا ـ مقامات دولتی استان کربلا اعلام کرده‌اند که در حال انجام تمهیدات لازم برای پذیرش موج جدید آورگان و پناهندگانی هستند که از استان الانبار به سوی کربلا روانه شده‌اند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «ابو خطاب الکردی» که فرماندهی عملیات اشغال کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه را بر عهده داشت در درگیری با نیروهای مدافع کوبانی به هلاکت رسید.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت‌(ع) ـ ابنا ـ فرمانده کل قرارگاه‌های نظامی الجزیره و البادیه عراق روز گذشته ـ شنبه 19 مهرماه ـ با برگزاری نشستی خبری از نتایج حملات هوایی ارتش این کشور به مواضع نیروهای داعش خبر داد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سرکرده آمریکایی تبار گروه تروریستی داعش روز یکشنبه در درگیری‌های کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه به هلاکت رسید.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش از حمله انتحاری یکی از اعضای خود به پایگاه نظامی اسپایکر در شمال تکریت خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ در سلسله انفجارات "الشعله" و "کاظمین" واقع در بغداد پایتخت عراق، 116 نفر شهید و زخمی شدند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تروریست‌های داعش در ادامه پیشروی خود به شهر کوبانی (عین العرب) یک پایگاه نظامی کردهای مدافع این شهر را در تپه‌ها و بلندی‌های راهبردی "مشتی النور" که بر کوبانی اشراف دارد تصرف کردند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «کوبانی» شهر کُردنشین سوریه که در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد، در شرایط پیچیده و بغرنجی است. بیش از سه‌هفته از محاصره این شهر توسط تروریست‌های داعش می‌گذرد و کوبانی و مناطق اطراف این شهر، در‌ شرایط فاجعه انسانی قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/20 ] [ 7:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 143
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808692

طلایه دار