سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

نماز بی توجه مایه قساوت قلب است ...

حجم : 1،616 مگابایت | فرمت wmv

لینک دانلود : MP4 | WMV

سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ دوشنبه 90/6/14 ] [ 7:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 نوحه خوانی و سینه زنی به زبان عربی در بیان مظلومیت

ائمه بقیع در سالروز تخریب قبور ایشان به دست وهابیون .

 حجم : 4،140 مگابایت | فرمت wmv

 لینک دانلود : مستقیم

 سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ دوشنبه 90/6/14 ] [ 12:28 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 
در اقدامی بی سابقه مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید "علی سیستانی" با شیخ "عیسی قاسم" چهره سرشناس شیعیان و از رهبران انقلاب بحرین تماس تلفنی گرفت.

 
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از شیعه، تا به این لحظه از جزئیات گفت و گوی تلفنی حضرت آیت الله سیستانی با شیخ "عیسی قاسم" اخبار و اطلاعاتی در دست نیست.خبرنگار ما خبر این تماس تلفنی را از صفحه شخصی حجة الإسلام و المسلمین شیخ "حسین الدیهی" معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین در سایت اجتماعی تویتر دریافت کرد.
گفتنی است شیخ "عیسی قاسم" اوایل هفته گذشته از سوی وزیر دادگستری رژیم آل خلیفه مورد اهانت بی سابقه قرار گرفت. این مسأله نه تنها خشم و اعتراض انقلابیون بحرین را برانگیخت بلکه موجی از اعتراضات شیعیان در سراسر جهان را به دنبال داشت.

[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 8:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

سخنگوی عملیات شهدای کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در ادامه سلسله عملیات شهدای کرد، نیروهای سپاه پاسداران از بعدازظهر روز جمعه تاکنون 30 نفر از اشرار عضو گروهک تروریستی پژاک را به هلاکت رساندند و یا زخمی کردند.

 
به گزارش فرهنگ نیوز  به نقل از روابط عمومی سپاه، سرهنگ حمید احمدی افزود: عملیات پاکسازی منطقه شمال غرب کشور از وجود اعضای گروهک تروریستی پژاک با قدرت ادامه خواهد داشت.
احمدی با بیان این که در ماههای گذشته نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات پاکسازی را در حاشیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال غرب کشور آغاز کرده است، گفت:شماری از اعضای گروهک تروریستی پژاک در منطقه "جاسوسان" و "قندیل" دو نقطه مرزی کشور ، حضور دارند.
وی با بیان این که اعضای گروهک تروریستی پژاک طی یک ماه گذشته همچنان در مرزهای ما مستقر بوده اند، اظهار داشت:به دلیل ماه مبارک رمضان و درخواست هایی که اداره محلی کردستان از ما داشت، فرصتی یک ماهه به گروهک تروریستی پژاک دادیم تا درست فکر کنند، درست تصمیم بگیرند و خودشان از مرزهای ایران خارج شوند.
سخنگوی عملیات شهدای کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اداره محلی کردستان عراق هم درخواست داشت که صحبت هایی را با اعضای این گروهک داشته باشد و از آنها خواست تا مرزهای ایران را ترک کنند و اقدام تروریستی در داخل ایران اسلامی را متوقف کنند.
این افسر عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این فرصت پس از گذشت یک ماه به پایان رسید و رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت 16 روز جمعه در منطقه جاسوسان واقع در منطقه عمومی سردشت در غرب روستای دولتو و ارتفاعات مشرف به روستاهای دولتو و جاسوسان، سرگله و کالی گله، آغاز کردند.
سرهنگ احمدی افزود: از روز گذشته دستگاههای مهندسی فعالیت خود را آغاز کردند تا جاده های منتهی به نقطه صفر مرزی را بازسازی و تسطیح کنند و زمینه استقرار رزمندگان در مرزها را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: عملیات مهندسی بدون درگیری شروع شد و دستگاههای مهندسی راه افتادند اما بعد از مدتی از سوی اشرار به سمت گروههای مهندسی تیراندازی شد و چندین گلوله خمپاره نیز شلیک گردید که در جریان آن دو نفر از نیروهای بومی کرد منطقه که تامین دستگاهها را بر عهده داشتند، به شهادت رسیدند.
سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی گروهک پژاک نشان داد که اشرار اصرار دارند که در ارتفاعات مرزی ما حضور داشته باشند.
وی گفت: بر این اساس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت 16 بعدازظهر جمعه درگیریها با اعضای گروهک تروریستی پژاک را آغاز کرد و آتش خود را بر روی مواضع این اشرار در ارتفاعات کالی گله و سرگله فرور ریخت که این اقدام تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت.
احمدی با بیان این عملیات نیروهای سپاه امروز نیز ادامه داشته است، تلفات گروهک تروریستی پژاک را قابل ملاحظه توصیف کرد و گفت: ارتفاعات سرگله از وجود این اشرار پاکسازی شده است.
سخنگوی عملیات شهدای کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتفاعات سرگله قسمتی از یال جاسوسان است که از وجود اعضای گروهک تروریستی پژاک پاکسازی شده است. عملیات در ارتفاعات جاسوسان و منطقه برای پاکسازی باقیمانده این فریب خوردگان ادامه دارد.
وی در اشاره به روند شکل گیری گروهک تروریستی پژاک، گفت: از سال 1382 و در زمانی که حزب کارگران کرد کردستان ترکیه (پ ک ک) از جانب آمریکا، اتحادیه اروپا و برخی کشورها در لیست گروهک های تروریستی قرار گرفت، گروهک پژاک با هدف ایجاد دور جدیدی از فعالیت های پ ک ک و خروج این گروه از بحران تشکیل شد و از سال 1384، با ورود به فاز نظامی درگیریهایی را در مناطق مرزی ایجاد کرد.
احمدی افزود: گروهک تروریستی پژاک به دلیل این که عقبه و مقرهایی را در شمال عراق داشت، در مناطق مرزی جمهوری اسلامی اقدام به ایجاد ناامنی و شرارت می کرد و تروریست ها پس از انجام عملیاتهای پراکنده به مقرهای خود بازمی گشتند.
وی افزود: اقدامات سپاه پاسداران همواره به منظور تامین امنیت مرزها و پاکسازی منطقه از لوث وجود اشرار و تروریستها است و اعضای سپاه در این راه جانشان را برای مردم فدا می کنند. 


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 8:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

نیروگاه اتمی بوشهر شنبه دوازدهم شهریور با قدرت حدود 60 مگاوات به شبکه سراسری متصل شد و مراسم بهره‌برداری مقدماتی نیروگاه بوشهر 21 شهریور برگزار میشود.


به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، نیروگاه اتمی بوشهر ساعت 23:29 دقیقه شنبه دوازدهم شهریور ماه سال جاری با قدرت حدود 60 مگاوات به شبکه سراسری متصل شد.

بنا به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، این رویداد با هماهنگی مدیریت شبکه برق کشور و به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌برداری مقدماتی از اولین نیروگاه اتمی برق خاورمیانه کلید خورد.

آزمایش‌های لازم برای حصول اطمینان از هماهنگی این پروژه با شبکه سراسری در روزهای آینده ادامه مییابد.
به گفته مقامات هسته‌ای کشورمان مراسم بهره‌برداری مقدماتی نیروگاه اتمی بوشهر در تاریخ 21 شهریور 90 در محل این نیروگاه برگزار خواهد شد.

[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 7:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از جهان به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر که به مدت 27 سال یکی از بزرگترین ارکان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی‌ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می‌شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.
هدی بن عامر در اعدام بسیاری از شخصیت‌های مخالف نظام قذافی دست داشت و در ابتدا خود عامل اجرای احکام اعدام بود.
وی هنگام اعدام الصادق حامد الشویهدی، یکی از مخالفان قذافی در سال 1984 مشهور شد. بن عامر ابتدا صندلی را از زیر پای الشویهدی مقابل چشمان هزاران تن از مردم لیبی کشید اما با مشاهده اینکه وی هنوز نمرده همانند دیوانه‌ها پاهای قربانی را به سمت پایین می‌کشید تا جانش را بگیرد. گفته می شود الشویهدی بعد از پایین آوردن از چوبه دار هنوز زنده بود اما عاملان قذافی در بیمارستان با فرو کردن یک جوراب پر از شن در دهانش وی را خفه کردند.
بعد از این ماجرا بن عامر به شدت به قذافی نزدیک شد تا آنجا که مراسم عروسی وی را خود قذافی برگزار کرد. بن عامر کم کم به عامل وحشت مردم لیبی و یک ابزار مهم در دست قذافی برای ایجاد رعب و وحشت تبدیل شد.
وی تعداد زیادی از مخالفان قذافی را دار زد به گونه‌ای که در لیبی به «اعدام گر» مشهور شده بود. از جمله کارهای وی اعدام هفت دانشجوی مخالف قذافی در یک روز بود.
شهرت بن عامر تا حدی بود که یکی از انقلابیون لیبی در مصاحبه‌ تلویزیونی خود اظهار کرد: اگر ما شکست بخوریم هدی بن عامر همه ما را دار خواهد زد.
بن عامر پست‌های کلیدی زیادی در لیبی به دست آورد که آخرین آنها دبیرکل کمیته ملی سازمان بازرسی و مراقبت لیبی بود. وی همچنین در سال 2008 به عنوان معاون پارلمان لیبی برگزیده شد و در سال 2009 به ریاست پارلمان رسید.
بن عامر دو دوره به عنوان شهردار شهر بنغازی برگزیده شد هرچند به شدت با مردم این شهر دشمنی داشت.
وی یک بار در سخنرانی‌های خود اعلام کرده بود: "در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد و من تنها مرد این شهر هستم".
بن عامر کسی بود که در سال 2008 دستور شلیک به سمت تظاهرکنندگانی که در اعتراض به کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر(ص) از سوی دانمارکی‌ها به خیابان‌ها آمده بودند را صادر کرد و در واقع همین امر بود که به انقلاب لیبی انجامید.
وی که به شیطانی در لباس یک زن نیز مشهور بود عملیات‌های مخفی علیه مخالفان لیبی و ترور آنها را رهبری می‌کرد و همواره یک کلت تمام اتوماتیک با خود حمل می‌کرد به گونه‌ای که لیبیایی‌ها از راه رفتن‌اش هم می‌ترسیدند.
بن عامر در اعدام مخالفان قذافی بسیار بی‌رحم بود و در واقع هیچ کس به اندازه وی نمی‌توانست در دل مردم لیبی رعب و ترس ایجاد کند.
نام بن عامر در لیست 38 نفری بود که از سوی انقلابیون تحت تعقیب قرار داشتند و بالاخره در روز جمعه در شهر طرابلس به دست انقلابیون افتاد.


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 7:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مدیرعامل مؤسسه سینمای «آفاق فیلم» گفت: عده‌ای به اسم برنده شدن در مسابقه سریال «مختارنامه» با دریافت وجه از مردم کلاهبرداری می‌کنند که در این زمینه پلیس آگاهی را در جریان قرار داده‌ایم.

به گزارش فرهنگ نیوزبه نقل از فارس،«امیرحسین شریفی» تهیه‌کننده سینما و مدیر موسسه آفاق فیلم گفت: چند وقتی است چند نفر به اسم موسسه «آفاق» به مردم تلفن می‌زنند و می‌گویند شما مثلا برای سریال «مختارنامه» برنده جایزه شدید. این افراد به مردم می‌گویند برای دریافت جایزه‌تان باید مبلغ 20 تا 30 هزار تومان به شماره حساب فلان واریز کنید تا ما جایزه شما را پست کنیم.
وی افزود: این افراد به نوع دیگری هم عمل می‌کنند و با ارسال پیامک به هم‌وطنان می‌گویند مبلغ 20 تا 30 هزار تومان را در پاکت گذاشته و به شماره پستی ذکر شده بفرستید.
وی ادامه داد: پس از این اقدام، گوشی این افراد که با نام‌های مختلفی خودشان را معرفی می‌کنند، خاموش می‌‌شود و مردم هم برای پیگری جایزه‌شان با تماس به 118 شماره موسسه «آفاق فیلم» را می‌گیرند و با ما زنگ می‌زنند.
شریفی ادامه داد: تاکنون افراد زیادی به دفتر ما زنگ زدند و ما هم موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع داده‌ایم.


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 7:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

وقتی ملک عبدالله پادشاه عربستان نمیتواند یک آیه قرآن از روی آن بخواند ...

 حجم : 2،447 مگابایت | فرمت 3gp

لینک دانلود : مستقیم

 سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 7:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 


مراسم عزاداری هیات اباعبدالله الحسین(ع) در هیات اباعبدالله الحسین(ع) رفسنجان با مداحی حاج مجتبی رمضانی به صورت صوتی آماده دانلود میباشد.


دریافت فایلهای صوتی:

حاج مجتبی رمضانی-بخش اول روضه
حاج مجتبی رمضانی-بخش دوم روضه
حاج مجتبی رمضانی-اللهم ارزقنا حرم
حاج مجتبی رمضانی-سیدی یامظلوم یا اباعبدالله
حاج مجتبی رمضانی-میگه هر گرفتار علی ولی الله

حاج مجتبی رمضانی-ابی عبدالله یا ثارالله
حاج مجتبی رمضانی-علی علی حیدر



با تشکر از هیات اباعبدالله رفسنجان


[ شنبه 90/6/12 ] [ 9:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 همسرشهید شوشتری خاطرنشان کرد: شب قبل از شهادت، سردار پس از اینکه برای کشیک به حرم حضرت رضا (ع)  می رود، خوابی می بیند که البته برای من تعریف نکرد، اما بعدا از دوستانش می شنوم که خواب دیده ...به گزارش فرهنگ نیوز، طیبه درری در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در مشهد، تصریح کرد: شهید شوشتری دست محرومان را می گرفت و همه شیعه و سنی را با هم متحد کرده بود و شاید همین شاخصه اخلاص او باعث شد تا تروریست ها با هدف براندازی این تفکر و عدم وحدت در این منطقه سردار را به شهادت برسانند.وی افزود: سردار یاور محرومان و مردم منطقه سیستان و بلوچستان بود و به نوعی خود را وقف آن جا کرده بود، اما تروریست ها و استکبار سخت در اشتباه هستند که با شهادت این افراد بتوانند این تفکر را از بین ببرند؛ چرا که که افرادی همانند شوشتری باز هم تربیت شده و راه آن ها را ادامه خواهند داد.

 

 

 همسرشهید شوشتری با اشاره به آخرین لحظات خود با سردار بیان داشت: شب قبل از شهادتش پس از اینکه به کشیک حرم حضرت رضا (ع)  می رود، خوابی می بیند که البته برای من تعریف نکرد، اما بعدا از دوستانش می شنوم که خواب دیده شهدا برایش جشن گرفتند و با دیدن این خواب اضطراب عجیبی به او دست می دهد انگار برای دیدار دوست دلهره پیدا می کند.درری ادامه داد: هنگامی هم که قصد رفتن کرد، انگار همه چیز را برای آخرین بار می دید و حتی دوبار از من خداحافظی کرد وقتی از در بیرون رفت بار دیگر برگشت و نگاهی دوباره به خانه انداخت سپس به من گفت؛ «حاج خانم دیگر با من کاری نداری؟»وی گفت: من هر بار که سردار به ماموریت می رفت هفت بار سوره قدر را پشت سرش می خواندم، اما این بار سه بار که خواندم برق ها رفت انگار از جانب خداوند بود، هنگامی که سردار شوشتری از منزل خارج شد دلهره و اضطراب عجیبی من را فرا گرفت که این برایم بسیار عجیب بود چون نزدیک به سی سال بود که هر هفته ایشان از منزل برای رفتن به ماموریت و یا جبهه خارج می شد، اما این بار دلهره عجیبی همراه من شده بود.

 

 
همسرشهید شوشتری با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار شهید بیان داشت: اخلاقش خیلی عالی بود هر دو هفته که به منزل می آمد با اینکه بسیار خسته بود، اما هیچ وقت خستگی اش را بروز نمی داد و هیچ گاه به یاد ندارم که از کار و سختی ها و مشکلات کار برای خانواده اش بگوید چون به این اعتقاد داشت که مشکلات کاری را نباید در زندگی دخالت داد و خانواده را با آن درگیر کرد.
درری افزود: وقتی می آمد نمی گفت من خسته ام با نوه ها بازی می کرد و همیشه خنده بر لبانش بود، مهربانی همیشه همراه شهید بود.
وی یادآور شد: شهید شوشتری قسم خورده لباس بر تنش بود و همیشه می گفت؛ «نمی خواهم حتی یک قدم اشتباه در زندگی بردارم که باعث خیانت به این لباس مقدس شود».همسرشهید شوشتری افزود: ما هیچ گاه به خاطر اینکه به کارش ضربه نخورد مشکلات زندگی رو به او نمی گفتیم تا ذهنش درگیر زندگی نشود و این باعث عدم احساس آرامش در کار نشود.

 


[ شنبه 90/6/12 ] [ 9:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 246
بازدید دیروز: 635
کل بازدیدها: 19805831

طلایه دار