سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

شهرداری تهران در روز عید سعید فطر اقدام به برگزاری مراسم جشن در پارک ها و فرهنگسراهای مختلف تهران کرد که البته ماننده همیشه با حاشیه های فراوانی روبرو بود.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مشرق، در یکی از این مراسم ها که چهار شنبه شب، در فرهنگسرای " ولا " شهر ری برگزار شد، شهرداری تهران از هشت خواننده مبتذل برای برگزاری کنسرت دعوت کرد. این خواننده ها نیز در مراسم یادشده به اجرای موسیقی های مبتذل و تحریک کننده پرداختند.

بنابر گفته شاهدان عینی، در این مراسم که بیشتر به پارتی شبیه شده بود تعدای دختر و پسر با ظاهرهای زننده در این جشن حضور پیدا کرده بوده و به رقص و آواز پرداخته اند و حتی برخی از بانوان اقدام به کشف حجاب کرده بودند اما مسوولان برگزاری مراسم نیز هیچ گونه اعتراضی به این حرکات زننده نکرده اند.

مجری مراسم : من دعا می کنم شما به جای آمین کف بزنید!

نکته قابل تامل آنجاست که مجری برنامه نیز در انتها رو به حاضرین کرده و گفته: " من دعا می کنم و شما به جای آمین کف بزنید. " همچنین مجری مراسم نیز شدیدا آمادگی داشته در مقابل هرگونه اعتراضی فضا را متشنج کند.

شنیده شده که تعدای از حاضرین در این مراسم با ماموران نیروی انتظامی که قصد برخورد با اینگونه حرکات زننده را داشته اند درگیر شده اند، که در این درگیری سه تن از ماموران ناجا مجروح شدند.

یکی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگار مشرق با بیان اینکه چهارشنبه شب وضع زننده ای در فرهنگسرای ولا برقرار شده بود گفت: ما قبل از برگزاری این مراسم جشن و در ماه مبارک رمضان نیز اعتراضاتی را نسبت به نحوه برگزاری مراسم شب های رمضان انجام داده بودیم ولی حداقل در مراسم های قبلی یک گروه تواشیح نیز برای خالی نبودن عریضه می آوردند، اما در روز عید فقط خواننده ها بالای جایگاه بودند.

این شاهد ادامه داد: در پنجاه متری محل برگزاری این مراسم شهدای گمنام دفن شده اند و برخی از مردم در زمان اجرای این مراسم بر سر مزار شهدا حاضر شدند و از شهدا بابت برگزاری چنین چشن هایی ابراز شرمندگی کردند.

به گفته وی شهرداری تهران در حالی مدعی انجام کار فرهنگی در سطح شهر تهران است که بودجه کل کانون های فرهنگی مساجد تهران و شهرری، 300 میلیون تومان است اما شهرداری برای برگزاری این جشن ها مبلغ 10 میلیارد تومان هزینه کرده است.

گفتنی است در ایام ماه مبارک رمضان تعدادی از مردم شهرری در حوالی شهرداری اقدام به برگزاری محفل قرآنی کرده بودند که عوامل شهرداری با حدود 20 نیرو به این مراسم حمله ور شده و بنرها و تبلیغات مراسم قرآنی را جمع آوری کرده اند و مسوولان نیز مدعی شده اند که در شعاع یک کیلومتری شهرداری هیچ گونه مراسم فرهنگی نباید برگزار شود!

همچنین تعدادی از جوانان شهرری در حرکتی اعتراضی، اقدام به جمع آوری طوماری برای برخورد با عوامل برگزاری اینگونه مراسمات کرده اند و قرار است تا چند روز آینده تجمعی در مقابل شهرداری برگزار شود.

رقص و پایکوبی مختلط در پارک لاله!

همچنین در مراسم های دیگر شهرداری به مناسبت عید فطر، نیز حرکات مشابهی انجام شده است. در مراسمی که در پارک لاله تهران برگزار شد، یک خواننده گروه مبتذل، اقدام به برگزاری کنسرت کرده و تعدادی دختر و پسر همراه با آهنگ های خوانده شده اقدام به رقص و پایکوبی کرده اند که در این مورد نیز مسوولان شهرداری هیچ اعتراضی به وضع پیش آمده نکردند.

خواننده ای که به این مراسم دعوت شده بود از خواننده های مبتذل بوده و با ظاهری عجیب ( رنگ کردن قسمتی از موها و آرایشی زنانه) به روی سن حاضر شده است. وی در قسمتی از اجرای خود اقدام به بازکردن موهای بافته شده اش کرده و خطاب به حاضرین می گوید: " امشب می خوایم بترکانیم!"

گفتنی اعضای گروه تواشیح محراب که به این که مراسم دعوت شده بودند در اعتراض به حضور عناصر منحرف در این جشن، از اجرا خودداری کرده اند.

یکی از شاهدان این مراسم نیز در گفت و گو با خبرنگار مشرق درباره وضعیت مراسم جشن عیدسعید فطر در پارک لاله، گفت: تعدادی دختر و پسر در جلوی جایگاه مجری در حال رقص بودند و تعدادی دیگر به صورت دسته ای حرکات موزون انجام می دادند.

برگزاری مراسم های به اصطلاح فرهنگی توسط شهرداری تهران در شب های ماه مبارک رمضان در گذشته نیز مورد اعتراض دلسوزان و مردم متعهد قرار گرفته بود ولی شهردار تهران در پاسخ به اعتراضات گفته: " تمام این حرکات و خبرها حاشیه سازی است. "

حال باید دید که مسوولان شهرداری تهران چه پاسخی برای اینگونه کارهای فرهنگی!!! دارند و آیا باز شهردار تهران عکس ها و فیلم هایی که از این مراسم ها منتشر می شود را توطئه می خواند؟


[ شنبه 90/6/12 ] [ 9:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته در آخرین گزارش خود درباره برنامه هسته ای ایران با اشاره به نصب دومین نسل سانتریفیوژها در تاسیسات نطنز اعلام کرد که این کشور می تواند سوخت هسته ای را سه برابر میزان کنونی تولید کند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مهر، به نقل از وال استریت ژورنال نوشت: آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته در گزارشی درباره برنامه هسته ای ایران اعلام کرد: ایران نصب دومین نسل سانتریفیوژها را در تاسیسات نطنز آغاز کرده و این کشور می تواند سوخت هسته ای را سه برابر میزان کنونی تولید کند.

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در اختیار 35 عضو شورای حکام آژانس قرار گرفت و معمولا این گزارش یک هفته تا 10 روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام به طور غیر رسمی منتشر می شود.

در این گزارش همچنین آمده که تهران نصب سانتریفیوژها را با هدف تولید اروانیوم با درصد غنای بالا در تاسیسات زیرزمینی فوردو در قم آغاز کرده و همین موضوع باعث شده تا آمریکا و رژیم صهیونیستی دیگر در پی ماجراجویی علیه تاسیسات هسته ای ایران نباشند.

مقامات آمریکایی در ادامه سیاست خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادعا کردند که این گزارش بازتاب نگرانی جامعه بین الملل درباره افزایش توان ایران برای ساخت سلاح هسته ای است، این درحالیست که تهران بارها این موضوع را تکذیب کرده است.

"تامی ویتور" سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه فرافکنی ها علیه برنامه هسته ای ایران ادعا کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی و جامعه بین الملل نگران ماهیت و نیت برنامه هسته ای ایران به خصوص تاسیسات فوردو هستند و این کشور آزمایشات مخفیانه ای را برای گسترش سلاح های هسته ای انجام داده است.

در پی انتشار گزارش آژانس درباره پیشرفت برنامه هسته ای ایران، مقامات آمریکایی همچنین ادعا کردند در صورتی که ایران تصمیمی راهبردی را برای تبدیل اروانیوم با درصد غنای پایین به سطحی پیشرفته تر بگیرد، این کشور در دو سال آتی می تواند به سلاح هسته ای دست یابد.

همچنین در گزارش روز گذشته آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای کره شمالی آمده است که "عبدالقدیرخان" دانشمند پاکستانی اطلاعات مفیدی را در اختیار پیونگ یانگ قرار داده و کره شمالی یک تهدید هسته ای بزرگ به شمار می رود.

آژانس همچنین با هدف اعمال فشارهای بیشتر علیه "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه ادعا کرد که پیویگ یانگ به سوریه در ساخت رآکتور هسته ای برای تولید پلوتونیوم که اسرائیل در سال 2007 آن را بمباران کرد، کمک کرده است.

این گزارش در حالی منتشر می شود که "مئیر داگان" رئیس سابق موساد اخیرا در اظهاراتی تاکید کرده بود : ایده حمله نیروهای هوایی اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران احمقانه ترین ایده ممکن بود.

وی البته دلیل این مسئله را به ادعای خود بهره مندی ایران از تاسیسات زیربنایی و محرمانه هسته ای دانست که حتی بازرسان آژانس نیز راهی به آن ندارند که این مسئله اجرایی شدن هر حمله را با سوالات جدی مواجه می کند
.

[ شنبه 90/6/12 ] [ 9:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

یکی از طلاب کوار در گفت و گو با خبرنگار شیرازنا درباره جزئیات امروز تیراندازی دروایش گنابادی گفت: اواسط ماه رمضان بود که حجت الاسلام شهبازی به عنوان مبلغ به یکی از روستا های کوار رفت و در مورد مذاهب با مردم به گفت و گو نشست و برای آشنایی بیشتر در میان آنها نیز سی دی در این باره در اختیار آنها گذاشت.

وی افزود: در آنجا تعدادی از دراویش گنابادی که به مذاق آنها این روش خوش نیامد با شهبازی در گیر می شوند و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

شهروند کواری ادامه داد: بعد از آن بود که این خبر به گوش مردم کوار رسید و با وجود عدم حمایت مسئولین شهر، مردم قبل از نماز جمعه امروز به راهپیمایی بین چهار راه شهدا تا مصلی کوار پرداختند.

این طلبه جوان گفت: در راهپیمایی، امروز مردم شعار «حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما ، درویش آمریکایی نمی خوایم نمی خوایم، مرگ بر آمریکا» سر میدادند.

وی اضافه کرد: در میان راه دراویش یکی از چهار راه ها را با سنگ بسته و از رفت آمد ماشینها جلوگیری می کردند که بعد از مدتی آن را باز کردند. و با توجه به اینکه تعداد مردم در راهپیمایی زیاد بود آن ها نتوانستند سد راه مردم شوند و به کوچه های اطراف خیابان رفتند و از آنجا به مردم با اسلحه شکاری تیر اندازی کردند.

این شاهد عینی افزود: حدود 30 نفر در این حادثه مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

لازم به ذکر است برخی از افراد مجروح شده به بیمارستانهای شهید رجایی و چمران شیراز منتقل شده اند

[ شنبه 90/6/12 ] [ 9:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه سبک های جلسه هفتگی 90/06/02 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیات بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

می بریز می خوام بخونم از علی(واحد)

علی علی علی علی

دل و دینم را ربودی در عشقت را گشودی(میثم)

کربلا شب جمعه,حرم یار یه چیز دیگه ست(شور)


[ شنبه 90/6/12 ] [ 12:29 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

]

 


[ جمعه 90/6/11 ] [ 10:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویری از سرداب سامرا معروف به سرداب آقا امام زمان؛ مکانی که غیبت

کبرای آقا ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از آنجا آغاز شد.

حجم : 277 کیلوبایت | فرمت wmv

لینک دانلود : مستقیم

سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ جمعه 90/6/11 ] [ 10:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

کلیپی جذاب، درباره امام زمان(عج) همراه با هم آوایی ترکی

حجم : 6،990 مگابایت | فرمت wmv

لینک دانلود : مستقیم

سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ جمعه 90/6/11 ] [ 9:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عصر ظهور و حکومت حضرت مهدی (عج) در کلام شهید چمران

 حجم : 1،141 مگابایت | فرمت mp3

لینک دانلود : مستقیم

سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ پنج شنبه 90/6/10 ] [ 1:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]


نماهنگی  زیبا از  محمود کریمی
خدایا اگر بنده ای بدکارم*شوق رحمت دارم *اشک غم می بارم* بیقرارم
دریافت فایل تصویری
مستقیم
حجم:4،130مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://www.mobarezclip.ir/clip/film/Biyabanaki_3.jpg

روز عیدی ان شاالله با دیدن این کلیپ هم مثل حضرت آقا خنده رو لباتون بشینه
ما رو هم دعا کنید
3،1 مگابایت
دانلود کلیپ تصویری مستقیم
شادی روح امام و شهدا صلوات


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 635
کل بازدیدها: 19805631

طلایه دار