سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر جدید امور خارجه ترکیه روز گذشته در گفتگویی به عدم توانایی دولت ترکیه برای جلوگیری از ترانسفر تروریست‌ها به کشورهای سوریه و عراق اعتراف کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دقایقی پیش یک انفجار تروریستی شهر نجف اشرف را لرزاند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ انفجار یک خودرو بمب‌گذاری شده در خیابان میثم تمار شهر مقدس کربلا 7 زخمی برجای گذاشت. 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ عصر روز گذشته وقوع سه انفجار با خودروی بمب‌گذاری شده در مناطق شیعه نشین شرق بغداد، 9 شهید و 29 زخمی برجای گذاشت.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی احرار الشام، «هاشم الشیخ ابوجابر» را به عنوان سرکرده و فرمانده کل نیروهای خود تعیین و معرفی کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

رهبر انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif در این صفحه که به مرور تکمیل و به‌روز می‌شود، آخرین اخبار از این رویداد در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه هفدهم شهریورماه در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 6:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

فایلهای جلسه هفتگی 1 و 8 شهریور 1393 با نوای حاج حسین سیب سرخی و کربلایی مالک علوی و عباس سیب سرخی و کربلایی حسین طاهری و مجید قناعت جو و حاج ابراهیم رحیمی و محمود استاد باقر در هیئت روضة العباس علیه السلام برگزار شد شما دوستان میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید....

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 6:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش در شهر رقه که "قلب تپنده" این گروه تروریستی نامیده می‌شود قوانین سفت و سختی را برای زنان و مردان وضع کرده که سرپیچی از آن‌ها، مستوجب مجازات سنگین است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ لیلا زروگی (Leyla Zerrougui) نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در بخش کودکان و مخاصمات مسلحانه در نشست شورای امنیت در نیویورک گفت: گروه داعش با سوء استفاده از کودکان، از آنان برای حمل سلاح و محافظت از اماکن استراتژیک و ربودن شهروندان استفاده می‌کند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19793881

طلایه دار