سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ محموله امدادی و دارویی جمعیت هلال احمر ایران به وزن بیش از 76 تن با هماهنگی جمعیت‌های هلال احمر مصر و فلسطین 15 شهریور از مرز رفح وارد غزه شده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ نظامیان صهیونیستی در یورش خود به رام‌الله واقع در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی را مورد هدف گلوله قرار دادند و باعث شهادت وی شدند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ همگام شدن با پیشرفتهای حاصله در کشورهای پیشرفته جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر همچون اسکان مجلل و خدمات‌رسانی کامل به زائرین سیدالشهداء و حضرت عباس(ع) یکی از اهداف آستان قدس حسینی است، لذا این آستان مقدس اقدام به ساخت چند عدد شهرک زائرین (اسکان و خدمات‌رسانی کامل به زائرین) نمود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ در حاشیه کمیسیون "فلسطین و نهادهای علمایی و نخبگانی" در کنفرانس علمای جهان اسلام? از پدر شهید «مصطفی احمدی روشن» دانشمند هسته‎ای جمهوری ایران که توسط صهیونیست ها به شهادت رسید? تجلیل شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ اسماعیل هنیه معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس روز سه شنبه در بازدید از مناطق آسیب دیده از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی بر بازسازی غزه تاکید کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ فرمانده کل گروه تروریستی احرار الشام وابسته به گروه تروریستی جبهه اسلامی که زیر نظر عربستان تشکیل شده است به همراه 45 تروریست دیگر از فرماندهان ارشد احرار الشام بر اثر انفجاری بزرگ در محل نشست آن‌ها در نزدیکی منطقه رام حمدان در حومه ادلب به هلاکت رسیدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ 6 عضو گروه‌های تروریستی تکفیری داعش و جبهة النصرة که در جریان حمله به نیروهای ارتش لبنان در منطقه عرسال زخمی شده‌اند، برای درمان در بیمارستان دولتی «رفیق الحریری» بیروت پایتخت لبنان بستری شده‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با وجود گذشت ده‌ها روز از آوارگی کردهای ایزدی در شمال عراق هنوز در مورد اسکان آن‌ها در کمپ‌های آوارگان تدبیری اندیشیده‌ نشده‌ و شماری از این آوارگان در کوچه و خیابان و پارک‌های شهر مرزی زاخو سرگردانند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شهیده «امیه ناجی جباره» برای نخستین بار در تاریخ این کشور، یک زن را به عنوان یکی از شیوخ عشایر به رسمیت شناخته شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با آزادسازی شهر آمرلی و شکسته شدن محاصره این شهر، پرسنل و نیروهای یگان العباس علیه السلام وابسته به آستان مقدس حرم حضرت قمر بنی هاشم(ع) در قالب برنامه امدادرسانی به اهالی این شهر استوار، وارد آمرلی شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 7:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1394
بازدید دیروز: 1188
کل بازدیدها: 19793396

طلایه دار