سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

5

همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) پیکر شهید مدافع حرم «مهدی غلامی» از رزمندگان لشکر فاطمیون، روز جمعه 12 شهریور ماه 95 با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در تهران تشییع و در کنار همرزمانش در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/13 ] [ 11:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن ویدیویی را از لحظه شلیک موشک بالستیک به مواضع نظامی عربستان در عمق خاک این کشور منتشر کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/13 ] [ 11:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «خانواده» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است، ابلاغ کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/13 ] [ 11:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)، زائران و مجاوران حرم امام علی(ع) با حضور در این مکان مقدس به عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/13 ] [ 11:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع)، نهمین ستاره آسمان ولایت در منطقه کاظمین در شمال بغداد به اوج رسید و تابوت نمادین امام مظلوم با حضور صدها هزار زائر از عراق و سایر کشورها تشییع شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/13 ] [ 11:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) اجتماع عظیم عزاداران جواد الائمه(ع) در مشهد مقدس برگزار شد و زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/6/12 ] [ 11:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «امجد البهادلی» فرمانده تیپ امام حسین(ع) روز گذشته به همراه شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی در جوار حرم حضرت سکینه(س) دختر حضرت امام علی(ع) در داریا نماز اقامه کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/6/12 ] [ 11:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر 5 شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون صبح امروز در قم برگزار شد. شهدای لشکر فاطمیون به نام‌های حسین رضایی، سید مصطفی حسینی و عباس کامل و دو شهید از تیپ زینبیون به نام های مظاهر حسین پادشاه و مدثر حسین در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و در نبرد با داعش تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند. مراسم تشییع این شهدا از امامزاده ابراهیم آغاز شد و پس از اقامه نماز در حرم حضرت معصومه(س)، در قطعه 31 بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شدند.

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/6/11 ] [ 11:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

جزئیات تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید «سردار احمد غلامی»

پیکر سردار مدافع حرم شهید احمد غلامی از موسسان لشکر 10 سیدالشهدا(ع) پس از تشییع از مقابل سپاه سیدالشهدا (ع)، در قطعه24 بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/6/11 ] [ 11:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، از نمایشگاه صنعت دفاعی وزارت دفاع در حسینیه‌ی امام خمینی(رحمه‌الله) بازدید کردند و سپس در جمع وزیر، مسئولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع به سخنرانی پرداختند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/6/11 ] [ 11:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 282
بازدید دیروز: 1141
کل بازدیدها: 19784893

طلایه دار