سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر یکشنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه‌ی مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آن‌چنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه‌ی فکر کردن درباره‌ی تجاوز را ندهد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 95/6/8 ] [ 11:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در اقدامی منحصر بفرد، کاپیتان عراقی «شاکر الساعدی» با چتر نجات منقوش به آرم مطهر حضرت عباس(ع) در آسمان کشور هلند فرود آمد.

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 95/6/8 ] [ 11:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شورای استانداری کربلا در عراق اعلام کرد: بر اثر حملات انتحاری در این استان 43 عراقی شهید یا زخمی شدند.

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 95/6/8 ] [ 11:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در آستانه هفته پدافند هوایی، اولین فیلم از استقرار و مانور سامانه موشکی برد بلند اس‌300 در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 95/6/8 ] [ 11:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آوران تاریخ ورزش ایران که در بازیهای المپیک ریو به مدال برنز رسید، پس از بازگشت به کشورمان این مدال تاریخی و ارزشمند خود را به شهید گمنام 18 ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرامیده است، اهدا کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که اخیراً در مناطق عملیاتی جنوب عراق کشف شده‌اند، از طریق آبراه دریایی اروندرود وارد میهن اسلامی خواهند شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تشییع باشکوه شهید مدافع حرم در سفیدشهر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمدعلی محمدی در سفیدشهر آران و بیدگل برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون و زینبیون و خانواده شهدای ایرانی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکرهای پنج تن از شهدای انفجار تروریستی الکراده در حرم امام علی(ع) تشییع شد. در انفجار تروریستی در منطقه الکراده در شهر بغداد، بیش از سیصد شهروند عراقی به شهادت رسیدند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای عراقی توانستند منطقه راهبردی و استراتژیک القیاره در جنوب موصل را به طور کامل به کنترل خود درآورند. این منطقه که در 60 کیلومتری جنوب موصل قرار دارد هم‌اکنون در کنترل نیروهای عراقی است.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 1141
کل بازدیدها: 19784875

طلایه دار