سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردان لواء المنتظر سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق روز گذشته تصاویری منتشر کرد که نشان می دهد، این گردان توانسته یک پهباد پیشرفته متعلق به داعش را به زمین بنشاند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/18 ] [ 10:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم پیاده روی اربعین حسینی در شهر «دنور» مرکز ایالت «کلرادو» در غرب آمریکا برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/18 ] [ 10:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود در سوریه از آزادی یک روستا در استان حلب خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مدافع حرم

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مهدی احمدی» یکی دیگر از مدافعان حرم افغانستانی لشکر فاطمیون در درگیری با نیروهای تروریستی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید. شهید مهدی احمدی 17 ساله، فرزند حمزه، یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون بوده است.





[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «ستار محمودی» نیز صبح امروز به کاروان شهدای مدافع حرم در سوریه پیوست. ناوسالار یکم شهید «ستار محمودی»  یکی از اعضای نیروی دریایی بوشهر بود که به دلیل تسلط بر مسائل نظامی، به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به جمع مدافعان حرم پیوست و راهی سوریه شد. او در جریان عملیات مستشاری در  تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

هزار و اندی کیلومتر آن طرف تر، عزیزانی در چنین سرمایی، با چنین وضعیت و امکاناتی در خط اول نبرد با تروریست ها و داعشی های خون خوار هستند، تا من و شما با وجود همه مشکلات کوچک و بزرگمان در امنیت باشیم و بی دغدغه از ناامنی های دور و برمان زندگی کنیم.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سردار محمدحسین بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با تأیید شهادت مدافعان حرم مازندرانی در سوریه، اظهار کرد: روز گذشته در درگیری‌های سوریه چهار نفر از مدافعان حرم از استان مازندران آسمانی شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

با وجود برف و سرمای شدید در امسال،همانند سالهای گذشته خیل مشتاقان زیارت حضرت رضا علیه السلام با پای پیاده قدم در راه مشهد می گذارند.





[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبر هلاکت یکی دیگر از عناصر خارجی داعش اعلام شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی الغدیر در گزارشی از کشف و ضبط بزرگترین انبار مهمات و تسلیحات ساخت کشور آمریکا در عراق خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/17 ] [ 11:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 683
بازدید دیروز: 1589
کل بازدیدها: 19797697

طلایه دار