سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصاویر/ پروازِ این «مدافعِ حرم» را به خاطر بسپار

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، هفته گذشته رزمنده مدافع حرم لشکر فاطمیون "محمد سخندان" در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید. شهیدی از اهالی مشهد که تنها سه روز بعد از حضورش در سوریه به دوستان شهیدش پیوست.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 7:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون که متشکل از رزمندگان پاکستانی است، ظهر امروز دوشنبه زیر بارش شدید برف در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش رباط نیوز به نقل از  راه دانا؛ آخرین تصاویر  ” میلاد بدری ” شهید مدافع حرم.





[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در شهرهای خوزستان

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مردم شهرهای امیدیه، باغملک و آغاجاری در آیین‌های جداگانه‌ای پیکر مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم خوزستان را که در سوریه به شهادت رسیده بودند را تا دروازه‌های بهشت بدرقه کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش تنگستان نما، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان بوشهر و شهرستان تنگستان صبح امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر و با فریاد یااباعبدالله الحسین(ع) پیکر پاک شهید محمد احمدی جوان را تا زادگاهش روستای باشی از توابع بخش دلوار تنگستان همراهی و به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفتند.

شهید احمدی جوان که متولد 1369 و عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفته بود.

وی همزمان با تاسوعای حسینی و حین کمک به یکی از مجروحان در شهر حلب سوریه، مورد اصابت خمپاره تکفیری های داعش قرار گرفت و برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران انتقال یافت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ انتشار عکس «عبدالحلیم العطار» آواره سوری در حال فروش خودکار در خیابان های لبنان، سبب ایجاد کمپینی به نام او شد و مسیر زندگی او را تغییر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به سمت جوانی فلسطینی در خیابان ارمیا در قدس اشغالی به ادعای اینکه قصد حمله به صهیونیست‌ها را داشته است، تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک جوان فلسطینی ساعتی پیش با سلاح سرد به یک مأمور امنیتی رژیم اشغالگر در شهر العفوله واقع در سرزمین‌های اشغالی 1948 حمله کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس شاخه نظامی سازمان بدر عراق اعزام نیروهای ترکیه به موصل را نقض حاکمیت عراق دانست و اعلام کرد: ترکیه با هواپیما، تانک و نیروهای زمینی خود به خاک عراق تعرض و حاکمیت این کشور را نقض کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 5:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم دیدار خانواده شهدای مفقودالاثر اصفهانی با پیکر مطهر فرزندانشان، پیش از ظهر امروز در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.





[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 5:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808665

طلایه دار