سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

پیکر هفت زائر کربلا روستای جزین بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار عصر شنبه چهاردهم آذر ماه با حضور مردم و خانواده‌های داغدار در این روستا برگزار شد. مینی بوس حامل 12 نفر از زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت از کربلای معلی در رودخانه هراز واژگون شد که تاکنون پیکر 9 نفر از جانباختگان این حادثه پیدا شده است. نیروهای امدادی هلال احمر و آتش‌نشانی همچنان در حال جستجوی 3 مسافر باقیمانده این مینی بوس در رودخانه هراز هستند.





[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، فردا همزمان با روز دانشجو، پیکر مطهر 7 شهید مدافع حرم در دانشگاه های شهر قم تشییع می شود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، استان بوشهر یکی از پیش گامان عرصه دفاع از حرمین شرفین است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای زیادی را در راه اسلام تقدیم کرد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

mojiri3

به گزارش مشرق، پیکر پاک سردار سرتیپ 2 پاسدار شهید عبدالرضا مجیری فرمانده گردان 123 امام حسین علیه السلام شهرستان ظهر جمعه پس از اقامه نماز جمعه در شهر تیران تشییع شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

بازگشت پیکر شهید

امروز همزمان با اربعین حسینی، پیکر شهید مدافع حرم شهید رشید رشوند در کرج تشییع شد. شهید رشوند در سوریه توسط گروه‌های تروریستی در این کشور به شهادت رسیده است. در ماه‌های گذشته تعدادی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه توسط گروه‌های مخالف بشار اسد یا گروه تروریستی داعش به شهادت رسیده‌اند.





[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تشییع پیکر 7 شهید مدافع حرم در قم

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س)، از اعضای یگان «زینبیون»(یگان اختصاصی مدافعان حرم پاکستانی تبار) که در نبرد با عناصر تکفیری در حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، عصر دیروز شنبه در میان خیل گسترده مردم متدین و شهید پرور قم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

+تصاویر

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، هم‌زمان با «اربعین حسینی(صلوات الله علیه)»، شش تن دیگر از مدافعانِ حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» در «عملیات محرم» بال در بال ملائک گشودند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید میثم نجفی 27 ساله بود و از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ. برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و در جریان عملیات مستشاری به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه مجروح می‌شود و به کما می‌رود. اما طولی نمی‌کشد که او هم همچون دیگر اعضای کاروان شهدای مدافع حرم، بعد از دو روز به سوی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرمی‌کشد.جمعیت بی سابقه‌ای برای وداع با پیکر پاکش در حسینیه معراج شهدا جمع شده‌اند. مردهای مرد، دوستان و همرزمانش، تا نزدیکی درب حسینیه معراج شهدا نشسته‌اند. دلاوران لشکر 27 محمد رسول الله(ص) حالا همگی سیاه پوش شهادت میثم شده‌اند. لحظاتی بعد همه به پیشواز ورود خانواده یک شهید بر پا می‌ایستند.




[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تشییع پیکر شهید

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید عبد الحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به دست گروه تروریستی داعش به درجه شهادت نایل شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

«حاج رضا» به شهدای مدافع حرم پیوست+عکس

به گزارش گروه جهاد و ماومت مشرق، مدافع حرم، حاج رضا مولایی، از یادگاران دفاع مقدس، در دفاع از اسلام ناب محمدی و حرم اهلبیت (ع) و در راستای تامین امنیت ملی کشور عزیزمان، بدست تروریست های تکفیری، در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808665

طلایه دار